07 Temmuz 2016 15:37 | Son Güncelleme: 07 Temmuz 2016 15:38

12 Dev Adam yarı finalde!

2016 Rio Olimpiyat Elemeleri'nde Senegal'i 68-62 yenen Milli Takımımız yarı finale yükseldi.

A Milli Basketbol Takımımız, Rio Olimpiyat Elemeleri'ndeki ikinci maçında Senegal'i 68-62 yenerek yarı finale yükselmeye hak kazandı.

Rakibine karşı üstün bir oyun sergileyen 12 Dev Adam, 11-10 geride kapattığı ilk çeyreğin ardından ilk yarıyı 33-23, üçüncü çeyreği de 46-43 önde tamamladı ve maçı da 68-62 kazanmayı başardı.

Millilerimiz yarı finalde Fransa-Yeni Zelanda maçının galibiyle karşılaşacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız