20 Temmuz 2015 14:41 | Son Güncelleme: 20 Temmuz 2015 14:41

Banvit'ten bir transfer daha!

Türkiye Erkekler Basketbol Süper Ligi takımlarından Banvit, geçen sezon Trabzonspor Medical Park'ta forma giyen Nusret Yıldırım ile anlaştı.

Gelecek sezon hem Türkiye Basketbol Süper Ligi'nde hem de Eurocup'ta mücadele edecek Banvit, transfer çalışmalarını sürdürüyor. Bandırma ekibi, geçen sezon Trabzonspor Medical Park'ta forma giyen Nusret Yıldırım'ı kadrosuna kattı.
 
Yıldırım, geçen sezon Trabzonspor Medical Park forması ile 4.6 sayı ve 2.8 ribaund ortalamaları yakalamıştı. 26 yaşındaki oyuncu daha önce Erdemirspor ve Mersin BŞB'de mücadele etmişti.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz