30 Ağustos 2015 13:31 | Son Güncelleme: 30 Ağustos 2015 13:32

Beşiktaş'a bir sponsor daha!

Beşiktaş Kulübü, Kadın Basketbol Takımı'nın yaptığı yeni sponsorluk anlaşmasını duyurdu.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklama şu şekilde:

Kadın Basketbol Takımımız ile Alperen İnşaat arasındaki sponsorluk anlaşması imza töreni, 1 Eylül Salı günü saat 11.30'da BJK Akatlar Arena’da yapılacak.

İmza törenine Başkanımız Fikret Orman’ın yanı sıra; Basketbol Şubesi, Dernekler ve Taraftarlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Hakan Özköse, Alperen İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Apaydın ile Kadın Basketbol Takımı oyuncularımız katılacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu