28 Ekim 2016 23:32 | Son Güncelleme: 28 Ekim 2016 23:33

Derbi sonrası Galatasaray'a gönderme!

THY Avrupa Ligi'nin 4. haftasındaki Türk derbisinde Fenerbahçe, Galatasaray Odeabank'ı 103-87 mağlup etti. Karşılaşma sonrası Fenerbahçe cephesinden ezeli rakibi Galatasaray'a ince göndermeler geldi.

Kazanılan maç sonrasında Fenerbahçe Kulübü resmi twitter hesabı Galatasaray Odeabank'ın 4. maçını da yenilmesine göndermede bulunarak ''Takımımız bu yıl Euroleague'de oynadığı 4 maçı da kazanırken, Galatasaray'a 4. mağlubiyetini yaşattı'' mesajını yayınladı.

Fenerbahçe Asbaşkanı İlhan Ekşioğlu da Fenerbahçe'nin galibiyeti sonrası twitter hesabından bir paylaşımda bulundu. İşte İlhan Ekşioğlu ve Fenerbahçe'nin paylaşımları...

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN