28 Şubat 2016 15:11 | Son Güncelleme: 28 Şubat 2016 15:12

F.Bahçe'den G.Saraylıları çıldırtan gönderme!

Fenerbahçe'nin 77-68 kazandığı Galatasaray Odeabank derbisinin ardından Ülker Sports Arena'da "Mor Menekşe" ve "Binnaz" şarkıları çaldı.

Spor Toto Basketbol Ligi'nde Fenerbahçe, Galatasaray Odeabank'ı Ülker Sports Arena'da konuk etti.

Ev sahibi Fenerbahçe, maçtan  77-68 galip ayrıldı ve Galatasaray'a karşı sahasında 11. maçtan da galibiyetle ayrıldı.

Maçın sona ermesinin ardından  Ülker Sports Arena'da önce  Nilüfer'den 'Mor Menekşe' şarkısı, ardından ise Ciguli'nin 'Binnaz' şarkısı çalındı. Fenerbahçe, Şükrü Saraçoğlu'nda oynadığı Galatasaray maçları sonrasında da şarkılarla göndermeler yapıyordu.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN