10 Kasım 2016 22:45 | Son Güncelleme: 10 Kasım 2016 22:49

Fenerbahçe grupta 3'te 3 yaptı

Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı, FIBA Avrupa Ligi A Grubu'ndaki üçüncü maçında deplasmanda Macaristan'ın Uni Györ ekibini 66-64 yendi.

Karşılaşmanın ilk periyodunu 21-16 üstün bitiren Fenerbahçe, soyunma odasına 37-32 önde gitti. 

İkinci yarıda da skor üstünlüğünü elinde tutan sarı-lacivertli ekip, üçüncü çeyreğini 48-45 önde geçtiği müsabakadan 66-64 galip ayrıldı. 

Bu sonuçla Fenerbahçe, gruptaki üçüncü maçını da kazanırken, Uni Györ ise üçüncü yenilgisini yaşadı.

Fenerbahçe'de Sandride Gruda, 15 sayıyla maçın en skorer oyuncusu oldu. Uni Györ'de ise Zsofia Simon, 14 sayı üretti.

Uni Györ: 64 - Fenerbahçe: 66

Salon: Györ Üniversitesi
Hakemler: Nikolaos Somos (Yunanistan), Sergei Beliakov (Rusya), Sebastien Clivaz (İsviçre)
Uni Györ: Kiesel 11, Zsofia Simon 14, Hruscakova 10, Goree 8, Lakloth 7, Varga 6, Likhtarovich 6, Szabo 2, Kovacs
Fenerbahçe: Quigley 8, Stricklen 6, Gruda 15, Lavender 13, Pelin Bilgiç 2, Birsel Vardarlı Demirmen 8, Verameyenka 5, Ayşe Cora 9, Tuğçe Canıtez, Esra Ural 
1. Periyot: 16-21 
Devre: 32-37 
3. Periyot: 45-48 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız