17 Mayıs 2016 11:46 | Son Güncelleme: 17 Mayıs 2016 11:47

Fenerbahçe lige döndü

THY Avrupa Ligi'nde Avrupa ikincisi olan sarı-lacivertli basketbol takımı, yarın Spor Toto Basketbol Ligi play-off çeyrek final ilk maçında Muratbey Uşak Sportif'le karşılaşacak.

Almanya'nın başkenti Berlin'de düzenlenen THY Avrupa Ligi Dörtlü Finali'nde şampiyonluğu son anda kaçıran Fenerbahçe'de bu sezon hedef geride ligi şampiyonlukla tamamlamak.

Ligde normal sezonu 2. sırada tamamlayan Fenerbahçe, sezonu 7. bitiren Uşak temsilcisiyle yarı final mücadelesi verecek. Normal sezonda oynanan karşılaşmalarda Fenerbahçe rakibini,deplasmanda 93-82, İstanbul'da ise 98-67 yenmişti.

Toplam 2 galibiyete ulaşacak takımın yarı finalist olacağı serinin ilk maçı yarın saat 21.30'da Ülker Sports Arena'da oynanacak. Çeyrek finalin ikinci maçı ise Uşak'ta 20 Mayıs Cuma günü yapılacak. Serinin ilk iki maçında takımlar birer galibiyet elde ederse yarın finalisti belirleyecek son karşılaşmada Fenerbahçe ve Muratbey Uşak Sportif 22 Mayıs Pazar günü yine İstanbul'da karşı karşıya gelecek. AA

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz