29 Mayıs 2016 18:33 | Son Güncelleme: 29 Mayıs 2016 19:10

Galatasaray - Fenerbahçe maçında olay!

Spor Toto Basketbol Ligi play-off yarı final mücadelesinde Galatasaray Odeabank ile Fenerbahçe arasında oynanan mücadelede çıkan taraftar olayları nedeniyle karşılaşma durdu.

Abdi İpekçi Spor Salonu'ndaki karşılaşmanın 4. periyotu için sahaya çıkan Fenerbahçe'ye Sarı-kırmızılı tribünlerden yabancı maddeler atıldı. Bunun ardından önce hakemler, daha sonra da Fenerbahçeli oyuncular soyunma odasına gitti.
 
Masa hakemleri sahaya çıktı ancak şu an salonda 4. anons yapıldı. Yaklaşık 15 dakikalık aranın ardından her iki takım oyuncuları ve hakemler sahaya geldi. 


 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu