13 Şubat 2018 15:56 | Son Güncelleme: 13 Şubat 2018 15:58

Galatasaray Odebank'ta oyuncular serbest kaldı

Galatasaray Odeabank'ta uzun süredir maaş alamayan tüm oyuncuların serbest kalma hakkı ortaya çıktı.

Galatasaray Odeabank'ta uzun süredir maaş alamayan tüm oyuncuların serbest kalma hakkı ortaya çıktı.

Oyuncuların alacakları 4 aya kadar ulaştı. Sezon boyunca sadece 2 maaş alabilen sarı kırmızılı oyuncular kulübe ihtar yolladılar. Dün ödeme sözü veren yönetim oyunculara herhangi bir ödeme yapmayınca tüm basketbolcuların serbest kalma hakkı ortaya çıktı.

Ödeme yapılmaması halinde oyuncular, maçlara çıkmak istemediklerini bildirdiler. Bu durumda Galatasaray'ın hükmen yenilgiler alması söz konusu olacak.

( Basket Dergisi)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız