26 Ocak 2018 16:38 | Son Güncelleme: 26 Ocak 2018 16:39

Galatasaray'a transfer yasağı geldi!

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Galatasaray Odeabank'a bir kez daha transfer yasağı geldi.

Russ Smith'e olan borçlarından dolayı FIBA'nın getirdiği transfer yasağını kaldıran Galatasaray Odeabank, bu hafta içinde Adas Juskevicius ve Caner Topaloğlu'nu kadrosuna katmıştı. Ancak sarı-kırmızılılara 25 Ocak itibariyle yeni bir transfer yasağı daha geldi.
 
İki sezon önce Galatasaray forması giyen ve EuroCup şampiyonluğu'nda da katkısı olan Stephane Lasme'ye olan 300 bin Dolarlık borç nedeniyle FIBA sarı-kırmızılılara yeniden yasak getirdi.
 
(Ntvspor)

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ