13 Haziran 2016 12:07 | Son Güncelleme: 13 Haziran 2016 13:01

Galatasaray'da doping şoku!

Galatasaray Odeabank'ta Gabonlu pivot Lasme'de Karşıyaka maçının ardından yapılan doping kontrolünde yasaklı maddeye rastlandığı öğrenildi.

Galatasaray Odeabank'ın yıldız basketbolcusu Stephane Lasme'de yasaklı madde tespit edildi.

Sarı-Kırmızılı takımın, Pınar Karşıyaka ile oynadığı Spor Toto Basketbol Ligi çeyrek final serisi sırasında gerçekleştirilen doping kontrollerinde Gabonlu pivotta yasaklı maddeye rastlandığı öğrenildi.

Bu maddenin keyif verici madde olduğu belirtilirken, ilk kez saptandığı için cezasının 3 aydan başladığı vurgulandı.

Deneyimli pota altı oyuncusu, İzmir ekibiyle deplasmanda oynanan çeyrek final serisi ikinci müsabakası sırasında saha kenarına gelerek kusmuştu.

Avrupa'da tarih yazarak EuroCup'ı müzesine götüren Cim Bom'un, Fransız ekibi Strasbourg ile oynadığı final serisinin MVP'si seçilen Lasme, ortaya koyduğu performansla dikkat çekmişti.

Geçtiğimiz sezon başında Anadolu Efes'ten ayrılıp Galatasaray ile 1 yıllık anlaşmaya varan 33 yaşındaki basketbolcunun şu anda Sarı-Kırmızılı ekiple olan sözleşmesi bitmiş durumda.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar