16 Mayıs 2016 15:08 | Son Güncelleme: 16 Mayıs 2016 15:09

Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye olay gönderme

Galatasaray Kulübü bugün resmi twitter hesabından paylaştığı fotoğrafta yer alan görsel 'Fenerbahçe'ye' gönderme olarak algılandı.

Fenerbahçe'nin dün Euroleague Final maçında normal süresi 83-83 biten maçında ilk 1. uzatma devresi sonrasında CSKA Moskova'ya 101-96 mağlup olmasıyla birlikte Euroleague'i ikinci olarak tamamlamıştı.

Bir diğer temsilcimiz Galatasaray ise bu sezon Eurocup Strasbourg'u 78-67 mağlup ederek kazanmayı başarmıştı.

Sarı-kırmızılı kulüp bugün resmi twitter hesabından yaptığı paylaşımla adeta Fenerbahçe'ye de gönderme yaptı.

Galatasaray'ın paylaştığı fotoğrafta 'Biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu' yazısı dikkatlerden kaçmadı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz