06 Aralık 2016 15:28 | Son Güncelleme: 06 Aralık 2016 15:30

Galatasaraylı üç oyuncu Beşiktaş'a gitti

Galatasaray Kulübü, U18 takımından 3 oyuncusunu geçici olarak Beşiktaş'a verdiğini açıkladı.

"Ezeli rekabet ebedi dostluk" başlığı altında yayınlanan mesajda şu sözlere yer verildi:
 
U18 Genç Erkekler Ligi Final Grubu’na kalma şansını kaybeden genç takımımızda yer alan üç oyuncumuz Beşiktaş Genç Takımı’na Final Grubu'nda destek olma amaçlı bedelsiz olarak geçici bonservisleri verildi.
 
1999 doğumlu Alp Aşut, Erol Yiğit Şekeroğlu ve Kerem Akgün, Beşiktaş Genç Takımı’na katılarak U18 Genç Erkekler Ligi Final Grubu’nda forma giyebilecek.
 
Beşiktaş U18 Takımına ve Galatasaray Genç Takımı’ndan ayrılan üç oyuncumuza İstanbul Final Grubu’nda başarılar dileriz.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler