02 Şubat 2018 14:11 | Son Güncelleme: 02 Şubat 2018 14:12

Ömer Aşık eski takımına geri döndü

NBA takımlarından New Orleans Pelicans'ta forma giyen Ömer Aşık, takasla eski takımı Chicago Bulls'a döndü.

Amerikan Basketbol Ligi (NBA) takımlarından New Orleans Pelicans'ta forma giyen Ömer Aşık, takasla eski takımı Chicago Bulls'a döndü.

Chicago Bulls'tan yapılan açıklamada, Ömer Aşık'la birlikte Tony Allen ve Jameer Nelson'ın da takıma katıldığı belirtildi. 2018 birinci tur draft hakkını alan Chicago Bulls, Nikola Mirotic'i New Orleans Pelicans'a gönderdi.

31 yaşındaki milli basketbolcu, kariyerini NBA'deki ilk takımı olan ve 2 yıl formasını giydiği Chicago Bulls'ta sürdürecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar