23 Ağustos 2015 14:28 | Son Güncelleme: 31 Ağustos 2015 14:52

ŞOK! Milli oyuncu F.Bahçe'den ayrıldı!

Fenerbahçe'nin milli basketbolcusu Serhat Çetin, takımdan ayrıldığını açıkladı.

Yeni sezon için yapılanmasını sürdüren Fenerbahçe'de sürpriz bir ayrılık haberi daha geldi. Takımın tecrübeli isimlerinden Serhat Çetin, gelecek yıl Sarı Lacivertli formayı giymeyeceğini sosyal medya hesaplarından duyurdu. Milli basketbolcu yazdığını mesajda, "Yeni sezonda Fenerbahçe'de olmayacağım. Fenerbahçe camiası ve taraftarlarına ve Ülker ailesine her şey için teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'de Serhat Çetin'in dışında Goudelock, Zisis, Oğuz Savaş ve Bjelica gibi isimler de takımdan ayrılmıştı. Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz