21 Nisan 2016 17:41 | Son Güncelleme: 21 Nisan 2016 17:42

Trabzonsporlu oyuncular antrenmana çıkmadı

Trabzonspor Medical Park'ta ödeme krizi nedeniyle oyuncular antrenmana çıkmadı.

Trabzonspor Medical Park'ta oyuncular ödeme yapılmaması nedeniyle antrenmana çıkmadı.

Oyuncular salona geldiler ancak başantrenör Ahmet Kandemir'e antrenmana katılmayacaklarını söylediler. Ödemeleri 3 ay geriden gelen bordo mavili basketbolcuların, alacaklarının yatacağı tarihe kadar çalışmalara katılmayacağı öğrenildi.

Trabzonspor'da aynı nedenle yine kriz yaşanmış, oyuncuların antrenmana çıkmama kararının ardından gün içinde ödeme yapılarak kriz atlatılmıştı. 

Basketfaul

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar