14 Ekim 2017 22:54 | Son Güncelleme: 14 Ekim 2017 22:55

'3 pozisyonu olan bir Galatasaray, 2 gol attı'

Süper Lig'de 8. haftada Galatasaray, deplasmanda Konyaspor'u 2-0 mağlup etti ve liderliğini sürdürdü. Maç sonu açıklamalarda bulunan Mustafa Reşit Akçay, "3 pozisyonu olan bir Galatasaray, 2 gol atmış oldu gerçekçi anlamda. Maçı kaybettik ama, geleceğimizle ilgili bazı noktaları iyi görüyoruz" dedi.

Mustafa Reşit Akçay Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

'Maçın bütününe baktığımızda fiziki değerlerimiz iyi. Taktik olarak yeteri kadar iyi değildik. Golde karambolde uzaklaştıramadık. Stoperimiz akıllıca faul yapması gerekirken penaltıdan gol yedik. Galatasaray'ı tebrik ediyoruz. "3 pozisyonu olan bir Galatasaray, 2 gol atmış oldu gerçekçi anlamda. Maçı kaybettik ama, geleceğimizle ilgili bazı noktaları iyi görüyoruz" Galatasaray ligi forse ediyor. Biz taktik olarak iyi olmalıyız, çünkü fizik olarak iyiyiz. Problem çözmede kendimizi biraz daha geliştirmeliyiz. Galatasaray'ı tebrik ediyorum, artık önümüze bakıcaz.'

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar