21 Mart 2016 12:19 | Son Güncelleme: 21 Mart 2016 12:21

'9 ay oldu paramı artık ödeyin!'

Antalyaspor'un Kamerunlu golcüsü Samuel Eto'o, eski kulübü Sampdoria'ya isyan etti.

İtalyan basınına açıklamalarda bulunan tecrübeli oyuncu, kendisine verilen sözlerin tutulmadığını belirtirken, "Sampdoria ile aramda saçma bir durum var. Bir basın toplantısı düzenlemeyi düşünüyorum ki, Sampdoria taraftarları için acı verici bir şey olabilir bu. Ancak bunu gerçekten yapmak zorunda kalacağım gibi. Sampdoria'ya karşı her zaman nazik oldum ve bana karşı da hep iyi davranıldı. Ancak 9 aydır bekliyorum ve çözülemeyen bir problem var. Sabrım sona ermek üzere. Sadece ekonomik açıdan da değil, başka şeyler de var. 2 haftadır Sampdoria'dan kimseyle iletişim kuramıyorum" ifadelerini kullandı.
 
Sezon başında Antalyaspor ile 3 yıllık sözleşme imzalayan Eto'o'nun, ayrılık sırasında İtalyan ekibinin kendisine olan borcu için bir anlaşma yaptığı, ancak hala ödemenin yapılmadığı kaydedildi.

Sampiy10

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz