03 Aralık 2017 22:50 | Son Güncelleme: 03 Aralık 2017 22:52

Aatıf Chahechouhe'dan Kocaman'a mesaj: Ben oynayınca kazanıyoruz

Fenerbahçe'nin evinde kazandığı 4-2'lik galibiyetin ardından konuşan Aatıf, "Ben oynadığım zaman maçları kazandığımızı görüyoruz" dedi.

İşte Aatıf Chahechouhe'nun açıklamaları:

Osmanlıspor maçının ardından büyük üzüntü yaşadık, toplantılar yaptık ve birbirimize söylememiz gereken şeyleri söyledik. Sezon başında çok fazla süre alamamıştım ama Sivas maçında hocamız bana şans verdi. Kolay maç değildi benim için de özel maçtı. Ben oynadığım zaman maçları kazandığımızı görüyoruz. Hoca bana güven veriyor. Sahada olduğum sürece takım için elimden geleni yapmaya devam edeceğim.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
BAHİS GÜNLÜĞÜ