16 Ağustos 2015 00:45 | Son Güncelleme: 16 Ağustos 2015 15:50

Aatif'tan Galatasaray ve transfer sözleri

Süper Lig'in ilk maçında Galatasaray ile 2-2 berabere kalan Sivasspor'da gollerin sahibi Aatif Chahechouhe maç sonrası açıklamalarda bulundu

Süper Lig'in ilk maçında Galatasaray ile 2-2 berabere kalan Sivasspor'da gollerin sahibi Aatif Chahechouhe maç sonrası açıklamalarda bulundu.

Yayıncı kuruluşa konuşan Faslı yıldız Galatasaray ile adının anılmasından da bahsetti; "İyi bir mücadele olduğunu söyleyebilirim. Geçen sezon olsaydı bu maç böyle bitmezdi. Güzel bir oyun oldu. Bu transfer söylentileri kulağıma geldi. Sivasspor'da mutluyum. Kulübümü çok seviyorum. Bir transfer durumu varsa kulübüme gelip onlarla görüşürler. Ben şu anda çok mutluyum." Skorer

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu