04 Kasım 2016 23:13 | Son Güncelleme: 04 Kasım 2016 23:14

Abdullah Avcı'dan liderlik yorumu: Gayet sağlıklı gidiyoruz!

Medipol Başakşehir'in Galatasaray'ı 2-1 yendiği maçın ardından Abdullah Avcı, kısa bir değerlendirme yaptı.

Abdullah Avcı Galatasaray'ı iyi analiz ettiklerini söylerken, lider olarak son derece sağlıklı gittiklerini dile getirdi.

İşte Abdullah Avcı'nın maç sonu açıklamaları...

''Galatasaray'ı incelediğiniz zaman, %54 ile soldan opsiyonları var. Bütün hücum opsiyonları oradan çıkıyor. Geçişleri var, bunlardan 4 gol atmışlar. Ligin en fazla kenar orta yapan takımı. Biz oyuna Hakan Balta tarafını kapatıp diğer tarafa yönlendirmek istedik. İlk 15 dakikada bunu yaptık. Bununla beraber ilk yarıda kenarlarda fazla orta gelmeye başladı. Golü attıktan sonra 2. yarıya başlarken Mossoro ve Batdal'ın merkeze yardım etmesini planladık. İkinci yarı topa daha fazla sahip olduk. Rakipten daha fazla sprint attık. Rakibe pozisyon vermedik gibi. 10. hafta bitti, ligin lideriyiz. Son derece sağlıklı gidiyoruz.''

''Bizim bir kaybımız yok. Liderlik ya da şampiyonluk bir hedeftir. Biz maç maç bakıyoruz. Ondan sonraki maça hazırlanacağız.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu