19 Kasım 2017 11:56 | Son Güncelleme: 19 Kasım 2017 11:58

Abdurrahim Albayrak bir tweet attı, ortalık yıkıldı

Galatasaray'ın Medipol Başakşehir karşısında aldığı 5-1'lik mağlubiyet Sarı-kırmızılı camianın önde gelen isimleri arasında büyük tepki gördü. Bu isimlerden biri de Abdurrahim Albayrak oldu.

Galatasaray'da bir dönem yöneticilik de yapan ve 2018 yılında başkanlığa aday olduğunu açıklayan Albayrak, Başakşehir hezimetinin ardından tepkisini gece geç saatlerde attığı bir tweet'le ortaya koydu.

Albayrak uyuyumadığını belirttiği tweet'inde 'Yok yok yok uyuyamiyorum, kalktım' yazdı.

Galatasaraylı taraftarlar Albayrak'ın tweet'ine çok sayıda yanıt verdi. Birçok taraftar Albayrak'tan Fatih Terim'i takımın başına getirmesi için Dursun Özbek'le konuşmasını istedi.

Şampiy10

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar