10 Aralık 2016 10:05 | Son Güncelleme: 10 Aralık 2016 10:06

Aboubakar'dan flaş Dinamo Kiev açıklaması

Dinamo Kiev maçında gördüğü basit kırmızı kartla Beşiktaşlıların tepkisini çeken Aboubakar, sessizliğini bozdu.

Şampiyonlar Ligi'nde Beşiktaş'ın Dinamo Kiev'e 6-0 yenilerek elendiği maçta, topa sert bir şekilde vurarak tepki göstermesinden dolayı ikinci sarı karttan kırmızı kartla oyun dışı kalan Vincent Aboubakar, o anki yaşadıklarını anlattı. 

Beşiktaş'ın yıldız golcüsü, Dinamo Kiev maçında hakemin yanlış kararlarla tüm motivasyonu bozduğunu belirterek “Beni çıldırttılar. Takım arkadaşlarımın da benim gibi psikolojisi bozuldu. Bursaspor maçında teknik direktörümüz Şenol Güneş şans verdiği takdirde hırslı oynayarak kendimi affettireceğim. Bursaspor zor bir ekip ama takım olarak çok hırslıyız ve inançlıyız” dedi. 

Aboubakar yönetim kurulunun kırmızı kart nedeniyle vereceği cezayı da ödeyeceğini belirtti.

Hürriyet

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
Z RAPORU