18 Aralık 2016 18:08 | Son Güncelleme: 18 Aralık 2016 18:09

Adanaspor son saniyede kazandı!

Spor Toto Süper Lig'de 15. hafta mücadelesinde Eyüp Arın'ın ekibi Adanaspor ile Ertuğrul Seçme'nin çalıştırdığı Kayserispor kozlarını paylaştı.

5 Ocak Fatih Terim Stadı'nda oynanan karşılaşmada Adanaspor 2-1'lik skorla kazandı. Son saniyede gelen golle maçı çeviren Adanaspor, 3 puanın sahibi oldu

Kayserispor'un golünü 41. dakikada Deniz Türüç atarken; 2 topu direkten dönen Adanaspor, 77'de Ahmet Dereli'nin golüyle eşitliği yakalamasını bildi. 90+5'te Cem Özdemir'in serbest vuruşunda kaleci Ahamada topu sektirdi ve ağlara giden top sonrası Adanaspor galip geldi.

Alınan bu sonucun ardından Adanaspor 9 puana çıkarken 9 hafta sonra kazandı. Kayserispor ise 6 hafta sonra galibiyete yaklaşırken bu fırsatı değerlendiremedi ve 9 puanda kaldı

Ligin bir sonraki haftasında Adanaspor sahasında Medipol Başakşehir'i konuk edecek. Kayserispor sahasında Karabükspor'u konuk edecek

Adanaspor taraftarı, maç öncesinde çevik kuvvet polisine karanfil verdi.

Adanaspor taraftarı, maç öncesinde çevik kuvvet polisine karanfil verdi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu