20 Kasım 2016 23:03 | Son Güncelleme: 20 Kasım 2016 23:04

Advocaat açıkladı! ''Galatasaray'ı yenmek...''

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, Galatasaray karşısında aldıkları 2-0'lık galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Galatasaray karşısında kazanmayı hak ettiklerini ifade eden Advocaat, "Kazanmak zorunda olduğumuzu belirtmiştim. Pozisyonlar elde etmeyi başardık ve bu pozisyonları çok iyi değerlendirdik.Her şeyden önce çok iyi mücadele ettik ve bugün kazanmayı hak ettik. Harika bir atmosfer vardı, oyuncularımız da taraftarımıza ihtiyacımız olduğunu gösterdi. Umarım taraftarımız gelmeye devam eder, çünkü bu yarış içerisinde onlara ihtiyacımız var. Bir süredir bu takımla çalışıyorum ve artık herkes birbirini tanıyor. 11 futbolcuyla sürekli maç kazanamazsınız ve her zaman için daha fazlasına ihtiyacımız var, o yüzden de takımdaki her oyuncu bizim çok önemli" dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak