27 Kasım 2016 21:39 | Son Güncelleme: 27 Kasım 2016 21:41

Advocaat'tan o futbolcuya mesaj: Böyle devam etsin...

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, Rizespor'u 5-1 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, Rizespor'u 5-1 mağlup ettikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İşte Advocaat'ın yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalar...

"İyi başlayamadık açıkçası, ilk golü gördük kalemizde. Sonrasında çok daha iyi bir performans gösterdik. Attığımız gollerle işimizi kolaylaştırdık. Maçın başında rakip çok iyiydi ve işimizi zorlaştırdı. Ancak, golleri attıktan sonra ise rahatladık."

"ALPER POTUK BÖYLE DEVAM ETMELİ"

"Gerçekten çok iyiydik bu akşam. Alper Potuk, sezon başında bana bir kanat oyuncu olmadığını söylemişti. Çok fazla pozitif düşünce var aklımda onunla ilgili. Böyle devam etmeli. Onun hakkında mutluyum."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz