29 Şubat 2016 10:33 | Son Güncelleme: 29 Şubat 2016 10:35

Ağlayarak açıkladı! İstifa...

Kamil Ocak Stadı'nda Antepliler "Galatasaray kümeye" diye bağırdı. Cengiz Özyalçın kahroldu.

TARİHTE EMSALİ YOK

Galatasaray İkinci Başkanı Cengiz Özyalçın, G.Antepspor maçı sonrası canlı yayında ağladı. "Tüm G.Saraylılar'ın ağlıyor" diyen Özyalçın istifa için şunları söyledi: "Ben taraftarımıza sitem etmek istemem. Neden? Taraftarlarımız doymuş, şampiyonluklara almıştır. Çıta çok yüksek. Takımını hep şampiyon görmek istiyor. Evet ağlıyorum. Her G.Saraylı üzülüyor. Biz şampiyonluğa alışığız. Galatasaray'ın bir tüzüğü vardır. Buna göre istifa istenebilir. Başkanıma ve yönetim kuruludaki arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Zor koşullarda görev yapıyoruz..." Özyalçın konuşurken bir telefon çalınca tepki gösterdi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN