30 Ekim 2016 22:57 | Son Güncelleme: 30 Ekim 2016 22:58

Ahmet Şahin'den maç sonu çok sert açıklama: Emeğimizi çaldı!

Kardemir Karabükspor'un kalecisi Ahmet Şahin, Fenerbahçe karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

Hakem Fırat Aydınus'a ağır şekilde tepki gösteren Ahmet Şahin, "Hakemler biraz adil olsun. Olmayan penaltı veriliyor, çok çabuk arkadaşımız atılıyor. Tüm takdir haklarını rakipten yana kullandı. Biz bu maç için 1 hafta çalıştık. Emeğimiz çalındı. Fenerbahçe'nin bunlara ihtiyacı yok" dedi.

Açıklamalarına devam eden Ahmet Şahin, "20 dakika kafa kafaya oynadık. Sonra penaltı ve kırmızı kart. Fenerbahçe ile oynuyorsunuz. Sonrasında çözüldük. 3 düdüğün 2,5'u onların lehine çalındı" diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz