03 Nisan 2016 21:35 | Son Güncelleme: 03 Nisan 2016 21:37

Akçay: ''Fenerbahçe gibi bir takımdan...''

Osmanlıspor Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, Fenerbahçe ile 0-0 berabere kaldıkları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Diğer maçlara göre hücumda zorlandıklarını belirten Mustafa Reşit Akçay, "Maçın başından beri oyunun içinde kalmak istiyorduk. oyunun sonucu önemli değil. Hücum becerilerimiz diğer maçlara kadar zayıftı. Ancak burada Fenerbahçe'nin presleri buna neden oldu. İki takım da gol pozisyonu bulamadı ama Fenerbahçe'nin biraz daha gole yakklaştığı anlar oldu. Fenerbahçe'nin her hamlesine karşı hamle yapacaktık. Deplasmanda Fenerbahçe gibi coşkulu oynayan takımdan puan almak önemli" dedi. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız