26 Kasım 2017 21:51 | Son Güncelleme: 26 Kasım 2017 21:52

Ali Şafak Öztürk açıkladı! Ali Koç'un listesinde olacak mı?

Antalyaspor Kulübü Başkanı Ali Şafak Öztürk, Fenerbahçe’ye karşı 1-0 kaybettikleri maç sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Antalyaspor Kulübü Başkanı Ali Şafak Öztürk, Fenerbahçe’ye karşı 1-0 kaybettikleri maç sonrası açıklamalarda bulundu.

Ali Şafak Öztürk'ün açıklamaları;

Maçın hakemine eleştiri

Hakemi eleştiren Öztürk, ”Golden sonra Fenerbahçe oyunu soğutarak geçirdi. Hakem de biraz inceden çalıştı. Büyük hatası olmadı ama ince oluyor ya, aynen öyle." diye konuştu.

Ali Koç’un listesinde olacak mı?

Öte yandan Ali Şafak Öztürk, Fenerbahçe Başkan adayı Ali Koç’un listesinde olacağı şeklinde çıkan haberlere ise, ”Ben bunu başkan olduğum camiaya hakaret olarak algılıyorum. Ben hala Antalyaspor'un başkanıyım. 7 Aralık'ta kongre var.” yanıtını verdi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar