08 Nisan 2016 17:31 | Son Güncelleme: 08 Nisan 2016 17:32

Alper Potuk: Konya'dan 3 puanla dönmek istiyoruz

Fenerbahçeli futbolcu Alper Potuk, "Her maça olduğu gibi iyi hazırlandık. Konya'dan 3 puanla dönmek istiyoruz." dedi.

Fenerbahçeli futbolcu Alper Potuk, Torku Konyaspor deplasmanından üç puanla dönmeyi hedeflediklerini söyledi.

FB TV'ye açıklamalarda bulunan sarı-lacivertli futbolcu Alper, şampiyonluk mücadelesinde kritik haftalara girildiğine dikkat çekti.

Zorlu bir deplasman maçı olacağını kaydeden Alper, "Konya ekibi çok formda. Her maça olduğu gibi iyi hazırlandık. Konya'dan 3 puanla dönmek istiyoruz. Artık çok kritik haftalar. Şampiyonluk yolunda çok önemli maçlar var. İnşallah 3 puanı alır, geliriz." ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz