01 Mayıs 2016 21:28 | Son Güncelleme: 01 Mayıs 2016 21:29

Alves: 'Rakibimizi baskı altına aldık'

Fenerbahçe'de Bruno Alves, Gaziantepspor maçı sonrasında konuştu.

Fenerbahçe'nin Portekizli defans oyuncusu Bruno Alves, Gaziantepspor'u 3-0 mağlup ettikleri maçın sonrasında değerlendirmelerde bulundu.

Alves, bu galibiyetle Beşiktaş'ı baskı altına aldıklarını söylerken; "Bizim adımıza iyi bir karşılaşma oldu. Kalemizde pozisyon görmedik. Rakibimizi baskı altına aldık. Bu anlamda bu karşılaşmanın önemi büyüktü. Pozisyonlara girmek önemli, çalışmalarımızı sürdürmek önemli. Kazanmak, goller atarak kazanmamız önemliydi. Bunu da başardığımızı düşünüyorum. Çalışmalarımızın karşılığını böyle almak istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu