29 Ocak 2017 16:50 | Son Güncelleme: 29 Ocak 2017 16:55

Ankara derbisinde kazanan çıkmadı

Gençlerbirliği, İlhan Cavcav'sız ilk iç saha maçında Osmanlıspor'la puanları paylaştı.

Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Gençlerbirliği, Osmanlıspor'u konuk etti. Mücadele 1-1 sona erdi.
 
Müsabaka öncesi, Cavcav'ın statta maçları seyrettiği salon ve protokol tribünündeki koltuklarına karanfiller konuldu. Karşılaşmadan önce Fikret Kızılok'un "bu kalp seni unutur mu" adlı şarkısı eşliğinde, Cavcav'ın görüntülerinin yer aldığı sinevizyon gösterimi yapıldı. Gösterimde Cavcav'ın yıllar önce futbola başladığı Maskespor sahasında yaptığı konuşmadan çeşitli bölümlere de yer verildi.
 
Ev sahibi ekip karşılaşmanın ilk yarısını 42. dakikada Serdar Gürler'in golüyle 1-0 önde tamamlasa da ikinci yarıda toparlanan Osmanlıspor, 53. dakikada Musa Çağıran'la beraberliği yakaladı.
 
Kalan bölümlerde başka gol olmayınca mücadele 1-1'lik eşitlikle tamamlandı.

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
ORIENT EKSPRESS
Musa Mutlu ve Sarper Can Ayaz