13 Kasım 2016 00:03 | Son Güncelleme: 13 Kasım 2016 00:05

Arda Turan'dan geri dönüş açıklaması

A Milli Takımımızın kaptanı Arda Turan, 2-0 kazandığımız Kosova maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.

Arda Turan Kosova karşısında önemli olanın 3 puan olduğunu değerlendirirken, yeniden milli takıma çağırılması hakkında da kısa bir açıklama yaptı.

İşte Arda Turan'ın maç sonu sözleri...

''3 maçlık periyot demiştik, biri gitti. Çok iyi oynadığımızı düşünmüyorum ama ihtiyacımız olanı aldık. Mart'a kadar keyfini çıkartalım, sonra Dünya Kupası'na gidebiliriz diye düşünüyorum. Bize yakışan şekilde mücadele edeceğiz.''

''Kosova'da birçok takım puan kaybedebilir, topun arkasına iyi geçiyorlar. Yapmam gerekenleri yaptım. Takıma yardımcı olmam lazım, bugün de bunu yaptığımı düşünüyorum. Çok iyi oynamadım ama, yine de skora etki ettiğimi düşünüyorum 2. golde. Daha iyi olmak lazım''

''Bu formayı şerefle taşıdım. Benim için en değerli forma. Bize 'gel' derler geliriz.''

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz