23 Ağustos 2015 01:24 | Son Güncelleme: 23 Ağustos 2015 11:45

Atiba: 'Düşmemeliyiz'

Beşiktaş'ın başarılı yıldızı Atiba maç sonrası açıklamalarda bulundu.

ATİBA yenilgiyi eksik kalmaya bağladı: "Genel olarak iyi bir oyun oldu. İki takım da iyi bir oyun ortaya koydu. Oyuna iyi başladık, yaratıcı başladık ama beklediğimiz erken golü bulamadık. Kırmızı karta kadar iyi performans ortaya koyduk. Ondan sonra işler bizim için zorlaştı. Geniş alanları 10 kişiyle kapatmaya çalıştık, elimizden geleni yaptık ama ne yazık ki olmadı. Önemli olan bu sonuçtan sonra moral olarak düşmemek. Ligin erken dönemi ve iyi futbol oynuyoruz. Kafamızı yukarıda tutmamız ve bir sonraki maça hazırlanmamız gerekiyor." dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz