19 Ağustos 2015 12:10 | Son Güncelleme: 19 Ağustos 2015 12:11

Atiba Hutchinson’ın kontrat sevinci

Beşiktaş'ta kontratını yenileyen Atiba Hutchinson takımda kaldığı için mutluyum...

Beşiktaşlı sözleşmesi geçen sezonun sonunda biten ve o dönemde takımdan ayrılacağı iddiaları gündeme gelmişken Siyah-Beyazlılar’la 2 yıllık yeni anlaşma imzalayan Atiba, bu durumdan dolayı oldukça memnun...

Kanadalı yıldızın, konuyla ilgili olarak yakın çevresine, “Bu sezon daha iyi bir kadromuz var. Teknik direktörümüz de lige hakim ve oldukça bilgili biri... Beşiktaş’la yola devam etme kararı aldığım için oldukça mutluyum” dediği öğrenildi.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
YILDIZ ADAYI
Ümit Metin Yıldız