06 Kasım 2017 10:01 | Son Güncelleme: 06 Kasım 2017 10:04

Aykut Kocaman: Bazıları beni sattı!

Basın toplantısında oyuncuları eleştiren Kocaman’ın, yöneticilere dert yandığı iddia edildi.

OSMANLI karşılaşması sonrasında, “Bu seviyedeki oyuncuların 3-4 sezonda yapacağı hatalara 11 haftada ulaştık” diyen Aykut Kocaman’a, “Futbolcuları mı suçluyorsunuz?” denilmişti. Bunun üzerine tecrübeli çalıştırıcı, “Hayır yanlış anlamayın. Benimki eleştiri değil, sadece bir tespit” karşılığını vermişti. Ancak karşılaşma sonunda takım otobüsüne binmeyen, onlarla İstanbul’a da dönmeyen Kocaman’ın bazı isimlere çok kızgın ve kırgın olduğu iddia edildi.

SADECE ZAMAN KAYBI

Bu iddiaya göre bazı yöneticilerle konuşan Kocaman, şunları söyledi: “Bazıları beni sattı! ‘Kadroya giremiyoruz, oynamıyoruz, az süre alıyoruz’ diyenler sahaya çıktıklarında hiçbir şey yapmadı. Bana saygısı olmayanlarla yola devam etmek sadece zaman kaybı olur.”

Akşam

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz