18 Mayıs 2016 18:39 | Son Güncelleme: 18 Mayıs 2016 18:40

Aykut Kocaman, Konyaspor yönetimine isyan etti!

Torku Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Beşiktaş maçında bilet fiyatlarını yüksek tutan yönetimlerine kızdı.

Torku Konyaspor Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Beşiktaş maçında bilet fiyatlarını yüksek tutan yönetimlerine sitem etti.

Kocaman, stattaki boşluklara sinirlenirken; "Stat boş, bizim de sebep olduğumuz bir ortam var. Kocaman, Şampiyon takımı alkışlayalım, taraftarları olsun. Bugün seyircimiz olsun isterdik. Sonuçları düşünülmeden bir şeyler yapıyoruz, sonra olumsuz olanları düzeltmeye çalışıyoruz. Bu Türk milletinde var. Rize maçı öncesi 3 tribün ceza aldı, TFF'ye serzenişte bulundum. Şimdi 500 TL'ye bilet yaptık. Biz alkışla veda etmeliydik. Şu an kendi kendimize ceza veren takımız. Beşiktaş da bizim maçı içeride oynamak istedi. Neden yani? Konyaspor oraya gelince daha mı değerli şampiyonluk olacak?" ifadelerini kullandı.

Konyaspor - Beşiktaş maçında bilet fiyatları 350 ila 500 TL arasındaydı. Sporx

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz