30 Ağustos 2015 00:17 | Son Güncelleme: 30 Ağustos 2015 00:17

Aykut Kocaman‘dan Aydınus tepkisi!

Torku Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman karşılaşma sonra ilginç açıklamalarda bulundu.

Spor Toto Süper Lig'in 3. haftasında Galatasaray'a 4-1 kaybeden Torku Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman, karşılaşma sonrası kısa bir değerlendirmede bulundu.

Aykut Kocaman, son dakikadaki çözülmenin yanlış olduğunu söylerken hakem Fırat Aydınus'u da eleştirdi. İşte Aykut Kocaman'ın maç sonu yaptığı açıklamalar...

''Son dakikaya kadar düşündüğümüz ölçüde geçti. Her an beraberliği yakalayabilecek aktiviteleri gösteriyorduk ancak son dakikada o çözülme yanlıştı. Galatasaray'ı tebrik ediyorum, Fırat Aydınus'u da tebrik ediyorum. Çok fazla konuşmayayım, herkes anlıyor ne dediğimi.'' dedi.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak