20 Mayıs 2016 00:27 | Son Güncelleme: 20 Mayıs 2016 00:27

Az kalsın Vodafone Arena'da yangın çıkıyordu!

Beşiktaş’ın şampiyonluk kutlamaları sırasında taraftarların sahaya attığı kâğıt şeritler alev aldı.

Beşiktaş’ın şampiyonluk kutlamaları sırasında taraftarların sahaya attığı kâğıt şeritler alev aldı.

Beşiktaş’ın Vodafone Arena’da şampiyonluğu kutladığı sırada, taraftarların meşale yaktığı yerin yakınlarında sahaya atılan kâğıt şeritler, alev almaya başladı.

Görevlilerin müdahalesiyle kâğıt şeritler söndürülürdü. Kâğıt şeritlerin alev alma sebebi taraftarın yaktığı meşaleler olduğu sanılıyor.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar