06 Temmuz 2016 13:30 | Son Güncelleme: 06 Temmuz 2016 13:31

Aziz Yıldırım iki yıldızı almaya gitti

Transfer sezonuna hızlı bir giriş yapan Fenerbahçe'de Başkan Aziz Yıldırım, Skrtel ve Valbuena için yurt dışına uçtu.

Çok ciddi bir revizyonla bütçesinde önemli rahatlama sağlayan Fenerbahçe, yeni sezon kadrosunu hızla şekillendiriyor.

Aatif ile Van der Wiel’e imza attıran Neustadter’i de bitiren Sarı-Lacivertliler, 2 yıldız için daha atağa kalktı.

Bu kez operasyonun başında bizzat Başkan Aziz Yıldırım var.

Soluğu dün İngiltere’de alan Fenerbahçe’nin patronu, önce Liverpool’un 31 yaşındaki stoperi Skrtel’i, ardından da Lyon’un Fransız orta sahası Valbuena’yı bitirmek hedefiyle yola çıktı.

Nani için Valencia’dan gelen ve dün resmen açıklanan 8.5 milyon Euro (28 milyon TL) bonservis bedeli de bu transfer atağı öncesinde Başkan Yıldırım’ın elini bir hayli güçlendirmiş oldu.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEK BAŞINA
Cem Dizdar