08 Aralık 2017 21:17 | Son Güncelleme: 08 Aralık 2017 21:18

Aziz Yıldırım maçı izlemeden Bursa'yı terk etti

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Bursaspor maçını beklemeden İstanbul'a döndü.

Antalyaspor maçında da aynı hareketi yapan Yıldırım'ın bu hareketispor kamuoyunda totem olarak yorumlandı.

Süper Lig'in 15. haftasında Fenerbahçe, Bursaspor ile deplasmanda karşılaştı. Mücadele öncesi Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın İstanbul'a dönmesi şaşkınlık yarattı.

YİNE AYNISINI YAPTI

Antalyaspor deplasmanında da aynısını yapan Aziz Yıldırım, takımla Antalya'ya kadar gitmiş maç saati sırasında İstanbul'a özel işleri nedeniyle geri döndüğünü açıklamıştı.

Bursaspor ile kritik bir mücadeleye çıkacak olan Sarı Lacivertliler'de Başkan Yıldırım, yine maça dakikalar kala İstanbul'a geri döndü. 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Cem Dizdar