30 Mayıs 2016 11:50 | Son Güncelleme: 30 Mayıs 2016 11:51

Aziz Yıldırım'a bir şok daha!

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1-0 kaybedilen Türkiye Kupası Finali’nin ardından ses getiren açıklamalar yapmıştı. Sarı-Lacivertliler’in başkanına sadece hakeme hakaret nedeniyle 6 ay hak mahrumiyeti cezası gelmesi bekleniyor!

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1-0 kaybedilen Türkiye Kupası Finali’nin ardından ses getiren açıklamalar yapmıştı. “Galatasaray hep şike yapıyor” diyen Yıldırım, maçın hakemi Mete Kalkavan’ı devre arasında uyardığını itiraf etmişti.

Bunun üzerine Aziz Yıldırım, “Hakem soyunma odası koridorlarındaki müsabaka hakemine yönelik hakareti” ve “Sportmenliğe aykırı açıklamaları” nedeniyle PFDK’ya sevk edilmişti. Sarı-Lacivertliler’in başkanına sadece hakeme hakaret nedeniyle 6 ay hak mahrumiyeti cezası gelmesi bekleniyor!

Başkan Yıldırım’ın açıklamaları yüzünden de 45 gün daha ceza alması muhtemel. Aziz Yıldırım, toplamda 7.5 ay hak mahrumiyeti alabilir.  Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GANYAN REHBERİ