17 Ağustos 2015 00:52 | Son Güncelleme: 17 Ağustos 2015 00:55

Bakkal: 'Beşiktaş elini kolunu sallaya...'

Süper Lig'in ilk haftasında evinde Beşiktaş'a 5-2 mağlup olan Mersin İdmanyurdu'nda teknik direktör Mesut Bakkal, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Beşiktaş'a karşı iyi savunma yapamadıklarını belirten Bakkal; "Maçtan önce oyuncularla konuştuğumuzda rakibin tehlikeli ayaklarından ötürü orta sahayı iyi kapatalım dedik ama olmadı. İlk golü yedik sonra eşitledik ama savunmayı kapatamadık. Beşiktaş'ı çok rahat oynattık. Bu kadar rahat oynatırsanız çok sıkıntı yaşarsınız. Mağlubiyeti %100 hak ettik. İyi oyunculardan kurulu takımımız mücadele etmedi ve yenildi. Tamam hava sıcak ama pozisyonlar verdik. Orta sahadaki sorunu çözmemiz gerek. Orayı çözersek iyi olacağız. Gol atıyoruz görüldüğü üzere. Takım savunmamızda eksiğimiz var. Rakibimiz elini kolunu sallaya sallaya üzerimize geldi." diye konuştu.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
12. ADAM
İlker Duralı ve Musa Mutlu