28 Aralık 2016 20:04 | Son Güncelleme: 28 Aralık 2016 20:06

Başakşehir'den kupada 4'te 4!

Ziraat Türkiye Kupası F Grubu'nda Başakşehir, deplasmanda Göztepe'yi 2-0 mağlup etti.

Ziraat Türkiye Kupası F Grubu 4. hafta mücadelesinde Başakşehir, deplasmanda Göztepe ile karşılaştı. İzmir Atatürk Stadı'nda oynanan mücadeleyi Başakşehir 2-0'lık skorla kazandı.

Başakşehir'e galibiyeti getiren goller, 31. dakikada Alparslan Erdem ile 67. dakikada Uğur Uçar'dan geldi.

Bu skorun ardından Başakşehir puanını 12 yaptı ve gruptan çıkmayı garantiledi. Göztepe ise 6 puanla 3. sırada kaldı.

F Grubu'nun 5. haftasında Başakşehir evinde Yeni Amasyaspor ile karşılaşacakken, Göztepe ise evinde Sivasspor'u konuk edecek.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz