27 Mayıs 2016 10:20 | Son Güncelleme: 27 Mayıs 2016 10:22

Başkanın evinde imzayı attı!

Süper Lig şampiyonu Beşiktaş, sezonun ilk transfer bombasını Fenerbahçeli Gökhan Gönül'le patlatmaya hazırlanıyor.

Şampiyon Beşiktaş, transferde ilk bombayı ezeli rakibinin yıldızıyla patlatıyor...

Kara Kartal’ın, Fenerbahçe ile sözleşmesi sona eren ve kulübüyle şu ana kadar masaya oturmayan Gökhan Gönül ile anlaştığı ortaya çıktı.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ın evinde, başkanın yakın arkadaşı bir Fenerbahçeli şarkıcının da bulunduğu ortamda Gökhan Gönül’ün imzayı attığı öğrenildi.

Uzun zamandır kulislerde dolaşan, “Orman’ın kasasında çok önemli bir imza var” iddialarıyla kastedilenin de milli oyuncunun mukavelesi olduğu ifade edildi.

Fikret Orman’ın imzayı işleme koymak için Türkiye Kupası Finali’ni beklediği biliniyordu.

Resmi açıklama çok yakında.

Fanatik

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
GOL YOLLARI
Cüneyt Kaşeler