16 Nisan 2016 21:38 | Son Güncelleme: 16 Nisan 2016 21:39

Beck'ten şampiyonluk kutlaması sözleri!

Süper Lig'in 29. haftasında Sivasspor'u 2-1 mağlup eden Beşiktaş'ta sağ bek Andreas Beck maçı değerlendirdi.

Süper Lig'in 29. haftasında Sivasspor'u 2-1 mağlup eden Beşiktaş'ta sağ bek Andreas Beck maçı değerlendirdi.

Son dakikalarda gördüğü sarı kartla cezalı duruma düşen Beck; "İki takım içinde zor bir maçtı. Baskı yüksekti iki takım için de. mutluyuz ve çok gururluyuz. Her maç artık final bugün gerçekten önemli bir adımdı bursa maçı da zor geçmişti ivme yakaladık bu tip zor deplasman maçlarını kazanmak özgüvenimizi de yükseltiyor ve biz şampiyonluk yolunda ilerliyoruz" dedi.

ŞAMPİYONLUK KUTLAMASI YAPIYORLAR MI?

Yayıncı kuruluş muhabirinin 'Şampiyonluk kutlaması yapıyor musunuz?' şeklindeki sorusunu Beck; "Sadece 3 puan kazandık. Bu çok önemliydi. Fenerbahçe'nin de zor bir maçı var. Ayakalarımızı yere sağlam basmamız gerekiyor. Şu anda kutlama yapmanın zamanı değil."

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
MIXED ZONE
Ömer Necati Albayrak