05 Kasım 2017 11:09 | Son Güncelleme: 05 Kasım 2017 11:11

Belhanda çıkış yaptı, primi kaptı!

Derbide kırmızı gören, ekstra idmanlarla hazırlandığı G.Birliği maçının yıldızı olan Belhanda, Galatasaray 25 puanı geçince 100 bin Euro prim kazandı.

Galatasaray'ın Gençlerbirliği farklı mağlup ettiği maçta yıldızlaşan Belhanda'nın çıkışının perde arkasını aralandı.

F.Bahçe derbisinde gördüğü kırmızı kart nedeniyle eleştirilere maruz kalan Belhanda, cezalı olduğu hafta ekstra çalışmalar yaptı.

Takım, Trabzon deplasmanındayken tek başına idmana çıkan Faslı 10 numara, G.Birliği maçına damgasını vurdu.

2 asist yapan, 19 kez girdiği ikili mücadelelerin 10'unu kazanan, 40 isabetli pas atan Belhanda sözleşmesi gereği G.Saray 25 puanı geçtiği için 100 bin Euro primle ödüllendirildi.

 

 

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz