12 Şubat 2018 22:44 | Son Güncelleme: 12 Şubat 2018 22:44

Belhanda'dan Galatasaray'a kötü haber!

Galatasaray'ın Faslı futbolcusu Younes Belhanda, Antalyaspor maçının 90+2. dakikasında kırmızı kart gördü.

Galatasaray'ın Faslı futbolcusu Younes Belhanda, Antalyaspor maçında kırmızı kart gördü. Belhanda gelecek hafta deplasmandaki Kasımpaşa maçında takımını yalnız bırakacak.

Spor Toto Süper Lig'in 21. haftasında Galatasaray evinde Antalyaspor'u 3-0 mağlup ederken, mücadelenin son dakikalarında Younes Belhanda'yı kaybetti.

Kasımpaşa maçında yok

Karşılaşmanın 90+2. dakikasında Belhanda ile Hakan Özmert arasında yaşanan gerginlik sonrasında hakem Barış Şimşek her iki oyuncuyu da sarı kartla cezalandırdı.

İtirazlarını sürdüren Faslı futbolcu, ikinci sarı kartı da görerek oyundan atıldı. Yıldız futbolcu, gelecek hafta deplasmandaki Kasımpaşa maçında takımını yalnız bırakacak.

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
TEKRAR YAYIN
Ümit Metin Yıldız