05 Şubat 2018 10:11 | Son Güncelleme: 05 Şubat 2018 10:12

Belhanda'dan Terim'e mesaj!

Galatasaray, Sivasspor'a deplasmanda 2-1 mağlup olurken, ikinci yarıdaki performansıyla Belhanda Fatih Terim'e mesaj gönderdi.

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Demir Grup Sivasspor maçında Belhanda'yı tercih etmezken, yıldız oyuncu üst üste 3 maçta yedek soyundu.

Karşılaşmanın 68. dakikasında oyuna giren Younes Belhanda orta sahadaki hakimiyeti Galatasaray lehine çevirirken oynadığı etkili futbolla tecrübeli hocaya mesaj gönderdi. Belhanda oyuna girdikten sonra Galatasaray hücumda daha fazla pozisyon bulmaya başladı.

Belhanda sahada kaldığı sürede 26 kez topla buluşurken, %87,5'luk başarılı pas isabetiyle oynadı.

Fatih Terim'in Younes Belhanda'ya gelecek hafta Süper Lig'de Antalyaspor ile oynanacak maçta 11'de şans vermesi bekleniyor. (Sporx)

Diğer Haberler

Cumhurbaşkanlığı 7. Uluslararası Yat Yarışları'nda bayram coşkusu! İstanbul Boğazı'nda “Kurtuluş Kupası” heyecanı
Abdullah Avcı: ''Fenerbahçe beni istediğinde ben Fenerbahçe'nin hocası olmak çok istemiştim!''
61.CUMHURBAŞKANLIĞI TÜRKİYE BİSİKLET TURU SONA ERDİ
61. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu’nda 6. Etap: Kraliçe Etap Göz Kamaştıracak
CANLI DİNLE
SÜRMANŞET
Erke Tümer ve Sarper Can Ayaz